Instructional practices with and without empirical validity

It is important that stakeholders are aware of practices supported as effective for students with learning and behavioural disabilities in order to provide instruction that results in improved learner outcomes. Perhaps equally important, stakeholders should also know which practices have been shown...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Cook, Bryan G., Landrum, Timothy J., Tankersley, Melody
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald 2016
Schriftenreihe:Advances in learning and behavioral disabilities v. 29
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Volltext