Knowing, becoming, doing as teacher educators identity, intimate scholarship, inquiry
The Advances in research on teaching series was established to provide state-of-the-art conceptualization and analysis of the processes involved in functioning as a classroom teacher. These include not only the behaviors of teachers that can be observed in the classroom, but also the planning, think...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , |
---|---|
Format: | E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Bingley, U.K.
Emerald
2015
|
Schriftenreihe: | Advances in research on teaching
v. 26 |
Online-Zugang: | Volltext |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: