Knowing, becoming, doing as teacher educators identity, intimate scholarship, inquiry

The Advances in research on teaching series was established to provide state-of-the-art conceptualization and analysis of the processes involved in functioning as a classroom teacher. These include not only the behaviors of teachers that can be observed in the classroom, but also the planning, think...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Hamilton, Mary Lynn, Pinnegar, Stefinee E.
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald 2015
Schriftenreihe:Advances in research on teaching v. 26
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Volltext