Tensions in teacher preparation accountability, assessment, and accreditation

Current accreditation practices require that teacher education institutions in the United States not only create programs that enact research-based best practices but that they also document their existence and efficacy in preparing teachers. 'Tensions in Teacher Preparation: Accountability, As...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Erickson, Lynnette B., Wentworth, Nancy
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald 2010
Schriftenreihe:Advances in research on teaching v. 12
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Volltext