Exploring self toward expanding teaching, teacher education and practitioner research

Against the backdrop of a pull toward external standards and accountability, this collection of chapters re-grounds us in the importance of bringing the 'self' to the foreground of the discourse of teaching, teacher education and practitioner research. Showcasing the work of an internation...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Ergas, Oren, Ritter, Jason K.
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald Publishing Limited 2020
Schriftenreihe:Advances in research on teaching 34
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Volltext