Implementing trauma-informed pedagogies for school change shifting schools from reactive to proactive

The area of trauma-informed positive education (TIPE) is a recently emerging field in educational studies. Schools serving communities contending with educational inequity have many students identified as trauma-affected, with significant unmet learning and social emotional needs. This groundbreakin...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Stokes, Helen
Weitere Verfasser: Brunzell, Tom
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald Publishing Limited 2024
Schriftenreihe:Emerald studies in trauma-informed education
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Volltext