Implementing trauma-informed pedagogies for school change shifting schools from reactive to proactive
The area of trauma-informed positive education (TIPE) is a recently emerging field in educational studies. Schools serving communities contending with educational inequity have many students identified as trauma-affected, with significant unmet learning and social emotional needs. This groundbreakin...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Weitere Verfasser: | |
Format: | E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Bingley, U.K.
Emerald Publishing Limited
2024
|
Schriftenreihe: | Emerald studies in trauma-informed education
|
Online-Zugang: | Volltext |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: