Transformative democracy in educational leadership and policy social justice in practice

As we begin to reset in the modern era, we recognize the unfulfilled promises of democratic, socially just, and transformative educational leadership and policy. Over 100 years of such theories subsist in education scholarship, and yet policies and practices continue to reflect hegemonic values of n...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Fetman, Lisa
Weitere Verfasser: DeMartino, Linsay
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald Publishing Limited 2024
Schriftenreihe:Transforming education through critical leadership, policy and practice
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Volltext