Big data analytics for the prediction of tourist preferences worldwide
Big Data analytics and machine learning are being adopted in a range of industries - but how can these technologies be utilised and what can they offer to the tourism industry? In the process of their journeys and in their decision-making processes, people who travel contribute to the generation of...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Weitere Verfasser: | , |
Format: | E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Bingley, U.K.
Emerald Publishing Limited
2024
|
Schriftenreihe: | Emerald points
|
Online-Zugang: | Volltext |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: