Contextualizing Critical Race Theory on inclusive education from a scholar-practitioner perspective does it really matter?

Race does not only resonate with the dichotomy of blackness and whiteness but also on its impact on non-physical attributes, this includes factors such as indigenous status, social class, religion, language, ethnicity, class, gender, sexuality and immigration. The intersection of these factors are k...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Forlin, Chris, Lalas, Jose W., Strikwerda, Heidi Luv
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald Publishing Limited 2023
Schriftenreihe:International perspectives on inclusive education 22
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Volltext