Artificial intelligence in marketing

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing--broadening the marketing concept to make the world a better place. Here, leading scholars explore how marketing is currently shaping, and being shaped by, the evolution of Artificial Intelligence (AI). Topics covered include the effect...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Malhotra, Naresh K., Sudhir, K., Toubia, Olivier
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald Publishing Limited 2023
Schriftenreihe:Review of marketing research v. 20
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Search Result 1

Artificial intelligence in marketing

Veröffentlicht 2023
Inhaltsverzeichnis
Buch
Search Result 2

Artificial intelligence in marketing

Veröffentlicht 2023
EUV01
FHD01
FUBA1
FWS01
FWS02
UBR01
UEI03
UER01
URL des Erstveröffentlichers
Elektronisch E-Book