Understanding excessive teacher and faculty entitlement digging at the roots

Literature on academic entitlement is almost always associated with students with little examination of entitlement with reference to educators. Feelings of entitlement among educators make them hold onto rigid 'inherited scripts' and constrain the development of flexibility required in th...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Craig, Cheryl J., Ratnam, Tara
Format: E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, U.K. Emerald Publishing Limited 2021
Schriftenreihe:Advances in research on teaching v. 38
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Volltext