Rethinking how we measure companies on social and environmental impact

The authors present a framework for assessing a company's social and environmental performance based on four levers businesses can use to create impact: (1) the products and services the company develops or sells, (2) the customer segments it targets, (3) changes in operations, and (4) how prof...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Andreou, Nicholas (VerfasserIn), Besharov, Marya (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: [Place of publication not identified] MIT Sloan Management Review 2022
Ausgabe:[First edition].
Schlagworte:
Online-Zugang:lizenzpflichtig
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

lizenzpflichtig