Rethinking how we measure companies on social and environmental impact
The authors present a framework for assessing a company's social and environmental performance based on four levers businesses can use to create impact: (1) the products and services the company develops or sells, (2) the customer segments it targets, (3) changes in operations, and (4) how prof...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
[Place of publication not identified]
MIT Sloan Management Review
2022
|
Ausgabe: | [First edition]. |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | lizenzpflichtig |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: