Beginning PBR texturing learn physically based rendering with allegorithmic's substance painter
Delve into the concepts of physically based rendering (PBR) using Allegorithmics Substance Painter. This book covers the integration of PBR textures with various 3D modeling and rendering packages as well as with the Unreal Engine 4 game engine. Beginning PBR Texturing covers all aspects of the soft...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
[United States]
Apress
2020
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | lizenzpflichtig |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: