Professional services marketing how the best firms build premier brands, thriving lead generation engines, and cultures of business development success
BA proven approach to revenue-generating marketing and client development/b iProfessional Services Marketing/i is a fully field-tested and research-based approach to marketing and client development for professional services firms. The book, now in its iSecond Edition/i, covers five key areas that a...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Weitere Verfasser: | , |
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hoboken, New Jersey
John Wiley & Sons, Inc.
[2013]
|
Ausgabe: | Second edition. |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | lizenzpflichtig |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: