Brand new solving the innovation paradox--how great brands invent and launch new products, services, and business models
"A strategic blueprint for successful new product development and implementation. Brand New provides a clear road map to creating successful new products using a revolutionary innovation process. Author Mike Maddock has used his firm's innovation process to create and launch what is now CB...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Weitere Verfasser: | , , |
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hoboken, NJ
John Wiley & Sons
2011
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | lizenzpflichtig |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: