The most powerful brand on earth how to transform teams, empower employees, integrate partners, and mobilize customers to beat the competition in digital and social media

Brands that thrive and profit from employee and customer empowerment generate significantly greater awareness and revenues, while also decreasing the costs of marketing, selling, and customer service. However, employees must engage in public, real-time conversations. And most people are not professi...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Boudreaux, Chris (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Emerick, Susan F. (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Upper Saddle River, NJ Prentice Hall 2013, ©2014
Schlagworte:
Online-Zugang:lizenzpflichtig
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

lizenzpflichtig