PR 2.0 is here combine traditional PR with social media for heightened results
"This Element is an excerpt from PR 2.0: new media, new tools, new audiences (ISBN: 9780321510075) by Deirdre Breakenridge. PR 2.0 is the new wave of public relations that uses social media elements such as blogging, viral marketing, social networking, and search engine optimization to get your...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Upper Saddle River, N.J.
Pearson Education Pub. as FTPress Delivers
2010
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | lizenzpflichtig |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: