Clued In How To Keep Customers Coming Back Again and Again
Good, bad, or indifferent, every customer has an experience with your company and the products or services you provide. But few businesses really manage that customer experience... so they lose the chance to transform customers into lifetime customers. In this book, Lou Carbone shows exactly how to...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Körperschaften: | , |
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
[Place of publication not identified]
Pearson
2004
|
Ausgabe: | 1st edition. |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | lizenzpflichtig |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: