Enhancing and predicting digital consumer behavior with AI
Understanding consumer behavior in today's digital landscape is more challenging than ever. Businesses must navigate a sea of data to discern meaningful patterns and correlations that drive effective customer engagement and product development. However, the ever-changing nature of consumer beha...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey PA, USA
IGI Global
[2024]
|
Schriftenreihe: | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-91 DE-898 DE-1050 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-91DE-898
DE-1050
URL des Erstveröffentlichers