Contemporary approaches of digital marketing and the role of machine intelligence
"Contemporary Approaches of Digital Marketing and the Role of Machine Intelligence demonstrates relevant theories of digital marketing along with tools, techniques, methods, and strategies. It also identifies the research gaps for effective digital marketing tools, techniques, and methods and b...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , , |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey, PA, USA
IGI Global, Business Science Reference
[2023]
|
Schriftenreihe: | Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services (AMCRMES) book series
Premier Reference Source |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | Inhaltsverzeichnis |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: