Comedy, cameos, and campaign communication leveraging entertainment media to win elections and advance policy
The Long Tail: The Effects of Media Choice and Audience Fragmentation on the Campaign Process -- Merch, Fandom, and Sports Metaphors: The Commodification of the Modern Campaign -- From Daytime Talk to Late-Night Punchlines: Campaign Strategy and Soft News -- Sitcoms and Satire: The Art of the Politi...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
New York, NY
Routledge,
2024
|
Ausgabe: | First edition. |
Schriftenreihe: | Routledge studies in media, communication, and politics
23 |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | FUB |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: