How to create autonomous learners teaching metacognitive, self-regulatory and self-study skills. A practioners's guide

"To achieve their full potential, it is essential that children develop skills to become autonomous learners, yet this skill does not come naturally to many learners. This book is a practical teaching and planning guide to the theory, practice and the implementation of evidence-based approaches...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Moir, Taryn (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Abingdon, Oxon Routledge 2023
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de