Reading and teaching with diverse nonfiction children's books representations and possibilities

"Argues for the importance of including in K-8 classrooms high-quality diverse books that accurately and authentically represent the world students live in and explores the ways in which engaging with diverse nonfiction children's literature provides opportunities to counter constricted cu...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Crisp, Thomas 1980- (HerausgeberIn), Knezek, Suzanne M. 1964- (HerausgeberIn), Gardner, Roberta Price 1968- (HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Champaign, Illinois National Council of Teachers of English [2021]
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de