The V-model of service quality an exploration of African customer service delivery metrics
Grafton Whyte introduces and explores a new academic theory for customer service delivery for Africa, aimed at addressing issues of poor customer service and poor service delivery. The V-Model of Service Quality (VMSQ) offers a powerful tool for measuring service quality, augmented by a service exch...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Bingley, U.K.
Emerald Publishing Limited
2018
|
Schriftenreihe: | Emerald points
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-634 DE-1043 DE-M347 DE-523 DE-91 DE-473 DE-19 DE-355 DE-703 DE-20 DE-706 DE-824 DE-29 DE-739 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-634DE-1043
DE-M347
DE-523
DE-91
DE-473
DE-19
DE-355
DE-703
DE-20
DE-706
DE-824
DE-29
DE-739
URL des Erstveröffentlichers