Perspectives on cross-cultural, ethnographic, brand image, storytelling, unconscious needs, and hospitality guest research
Volume 3 examines how research tools affect theory advances in culture and tourism research. Using visual narrative art to explicate unconscious thinking that shapes trip plans and visits, building tree diagrams of streams of antecedent conditions associating with extreme behavior (e.g., road rage,...
Gespeichert in:
Format: | Elektronisch E-Book |
---|---|
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Bingley, U.K.
Emerald
2009
|
Schriftenreihe: | Advances in culture, tourism and hospitality research
v. 3 |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-634 DE-1043 DE-M347 DE-523 DE-91 DE-473 DE-19 DE-355 DE-703 DE-20 DE-706 DE-824 DE-29 DE-739 DE-1046 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-634DE-1043
DE-M347
DE-523
DE-91
DE-473
DE-19
DE-355
DE-703
DE-20
DE-706
DE-824
DE-29
DE-739
DE-1046
URL des Erstveröffentlichers