Cross-linguistic study of acquired reading disorders implications for reading models, disorders, acquisition, and teaching

"The study of acquired reading disorders has served as a touchstone of research on language and the brain. Researchers believe that an in-depth analysis of reading disorders could lead to comprehensive models of the representation of reading skills and its subcomponents in the human brain. Sign...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Karanth, Prathibha 1948- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York Springer-Science+Business Media, LLC [2003]
Schriftenreihe:Neuropsychology and cognition Volume 24
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de