How We Teach Science What's Changed, and Why It Matters
Despite an enduring belief that science should be taught, there has been no enduring consensus about how or why. This is especially true when it comes to teaching scientific process. John Rudolph shows that how we think about and teach science will either sustain or thwart future innovation, and det...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Cambridge, MA
Harvard University Press
[2019]
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-1046 DE-1043 DE-858 DE-Aug4 DE-859 DE-860 DE-739 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-1046DE-1043
DE-858
DE-Aug4
DE-859
DE-860
DE-739
URL des Erstveröffentlichers