Understanding Effective Teaching Practices in Chinese Classrooms Evidence from a Pilot Study of Primary and Junior Secondary Schools in Guangdong, China

This study documents the results of a pilot study jointly undertaken by the World Bank and the Guangdong Department of Education to assess teaching practices in public primary and junior secondary schools using the Classroom Assessment Scoring System tool. The tool was used to conduct classroom obse...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Coflan, Andrew (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Washington, D.C The World Bank 2018
Schriftenreihe:World Bank E-Library Archive
Online-Zugang:kostenfrei
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

kostenfrei