CSR and Trade: Informing Consumers about Social and Environmental Conditions of Globalised Production Part I
Focusing on consumer demands in OECD markets and voluntary initiatives taken in the private sector, this study investigates how consumers are informed about the social and environmental conditions under which products have been produced. Consumers of OECD increasingly attach importance to how compan...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Weitere Verfasser: | , , |
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Paris
OECD Publishing
2007
|
Schriftenreihe: | OECD Trade Policy Papers
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | UBA01 UBG01 UEI01 UER01 UPA01 UBR01 UBW01 FFW01 FNU01 EUV01 FRO01 FHR01 FHN01 TUM01 FHI01 UBM01 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
UBA01UBG01
UEI01
UER01
UPA01
UBR01
UBW01
FFW01
FNU01
EUV01
FRO01
FHR01
FHN01
TUM01
FHI01
UBM01
URL des Erstveröffentlichers