The Same Thing Over and Over How School Reformers Get Stuck in Yesterday's Ideas
Hess argues that in the current disputes over education reform, virtually all vocal parties-- from teachers' unions and ed schools on the left, to the charter school or testing enthusiasts on the right-- accept without questioning the features and structures of schools that were established in...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Cambridge, MA
Harvard University Press
[2022]
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-1046 DE-1043 DE-858 DE-Aug4 DE-859 DE-860 DE-739 DE-473 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-1046DE-1043
DE-858
DE-Aug4
DE-859
DE-860
DE-739
DE-473
URL des Erstveröffentlichers