Gender, branding, and the modern music industry the social construction of female popular music stars
"Gender, Branding, and The Modern Music Industry combines interview data with music industry professionals with theoretical frameworks from sociology, mass communication, and marketing to explain and explore the gender differences female artists experience. This book provides a rare lens on the...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
New York ; London
Routledge
2018
|
Ausgabe: | Second edition |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-188 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-188URL des Erstveröffentlichers