The rhetorical power of popular culture considering mediated texts
Can television shows like Modern Family, popular music by performers like Taylor Swift, advertisements for products like Samuel Adams beer, and films such as The Hunger Games help us understand rhetorical theory and criticism? The Third Edition of The Rhetorical Power of Popular Culture offers stude...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Sellnow, Deanna D. (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Los Angeles, CA
SAGE Publications, Inc
2018
|
Ausgabe: | 3rd edition |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Making culture commercialisation, transnationalism, and the state of 'nationing' in contemporary Australia
Veröffentlicht: (2018) -
How to get a 2:1 in media, communication and cultural studies
von: Williams, Noel
Veröffentlicht: (2004) -
War and the media essays on news reporting, propaganda and popular culture
Veröffentlicht: (2009) -
Popular culture in Asia memory, city, celebrity
Veröffentlicht: (2013) -
Popular culture in the classroom teaching and researching critical media literacy
von: Alvermann, Donna E. 1939-, et al.
Veröffentlicht: (1999)