Strategic marketing for high technology products
In order for High Technology (HT) companies to tackle contemporary demanding market challenges, they frequently deploy time-reduction strategies with respect to product launch. Marketing of technology related products – and especially cutting edge ones – involves a complex and multidimensional bundl...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
London
Routledge
2020
|
Ausgabe: | first issued in paperback |
Schriftenreihe: | Routledge studies in innovation, organizations and technology
|
Online-Zugang: | https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781351363808 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: