Craft beer culture and modern medievalism brewing dissent
Since the 1970s, the craft brewing industry has grown in popularity. However, with the introduction of the Internet and the consequent globalization of cultures and economies, craft beer marketing has increasingly evoked the medieval past in order to appeal to our collective sense of a lost communit...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Leeds
Arc Humanities Press
[2019]
|
Schriftenreihe: | Collection development, cultural heritage, and digital humanities
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | FAB01 FAW01 FCO01 FHA01 FKE01 FLA01 UBG01 UBR01 UBY01 UPA01 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
FAB01FAW01
FCO01
FHA01
FKE01
FLA01
UBG01
UBR01
UBY01
UPA01
URL des Erstveröffentlichers