Handbook of research on recent developments in electrical and mechanical engineering
A pivotal reference source that discusses the latest advancements in these engineering fields. Featuring research on topics such as materials manufacturing, microwave photons, and wireless power transfer, this book is ideally designed for graduate students, researchers, engineers, manufacturing mana...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey, Pennsylvania
IGI Global
[2020]
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-91 DE-20 DE-1049 DE-573 DE-898 DE-706 DE-1050 DE-83 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-91DE-20
DE-1049
DE-573
DE-898
DE-706
DE-1050
DE-83