Strategic marketing for social enterprises in Developing nations
"This book provides insights into the marketing of social enterprises from a developing state perspective as these communities are usually the ones afflicted with massive social challenges not as prevalent in developed states. It also contains practical guides to the marketing of social enterpr...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey, Pennsylvania
IGI Global
[2019]
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-91 DE-20 DE-1049 DE-898 DE-706 DE-1050 DE-573 DE-83 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-91DE-20
DE-1049
DE-898
DE-706
DE-1050
DE-573
DE-83