How schools and districts meet rigorous standards through authentic intellectual work lessons from the field
Meet challenging standards by promoting students' authentic intellectual work Educators have long called for more rigor and engagement in classroom work, alongside calls for enhancing equity. Yet classroom practices and student outcomes have been slow to change. A promising solution is the rese...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Weitere Verfasser: | |
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Thousand Oaks, California
Corwin, a SAGE publishing company
2016
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: