Transforming social media business models through blockchain

CONTENTS: Chapter 1. Social Media Business Model Chapter 2. Blockchain Chapter 3. Challenges and Opportunities Chapter 4. Blockchain Value Proposition Chapter 5. Blockchain-Based Social Media Enterprise

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Upadhyay, Nitin (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley Emerald Publishing 2020
Ausgabe:First edition
Schriftenreihe:Emerald points
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-634
DE-521
DE-1043
DE-M347
DE-92
DE-523
DE-91
DE-473
DE-19
DE-355
DE-703
DE-20
DE-706
DE-824
DE-29
DE-739
URL des Erstveröffentlichers
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:CONTENTS: Chapter 1. Social Media Business Model Chapter 2. Blockchain Chapter 3. Challenges and Opportunities Chapter 4. Blockchain Value Proposition Chapter 5. Blockchain-Based Social Media Enterprise
Beschreibung:Online-Ressource (xiv, 84 Seiten)
ISBN:9781838672997
9781838673017
1838672990
DOI:10.1108/9781838672997