Political propaganda, advertising, and public relations emerging research and opportunities
"Political Propaganda, Advertising, and Public Relations: Emerging Research and Opportunities" is an essential reference source that discusses public opinion on policies as well as political communication activities. Featuring research on topics such as campaign management, branding, and p...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey, PA, USA
IGI Global
[2020]
|
Schriftenreihe: | Advances in public policy and administration book series
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-12 DE-1050 DE-706 DE-83 DE-898 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-12DE-1050
DE-706
DE-83
DE-898
URL des Erstveröffentlichers