Envisioning the Faculty for the Twenty-First Century Moving to a Mission-Oriented and Learner-Centered Model

The institution of tenure—once a cornerstone of American colleges and universities—is rapidly eroding. Today, the majority of faculty positions are part-time or limited-term appointments, a radical change that has resulted more from circumstance than from thoughtful planning. As colleges and univers...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Kezar, Adrianna (HerausgeberIn), Maxey, Daniel (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New Brunswick, NJ Rutgers University Press [2016]
Schriftenreihe:The American Campus
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1046
DE-Aug4
DE-859
DE-860
DE-739
DE-473
DE-1043
DE-858
URL des Erstveröffentlichers
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Search Result 1

Envisioning the faculty for the twenty-first century moving to a mission-oriented and learner-centered model

Veröffentlicht 2016
Elektronisch E-Book
Search Result 2

Envisioning the faculty for the twenty-first century moving to a mission-oriented and learner-centered model

Veröffentlicht 2016
DE-860
Elektronisch E-Book
Search Result 3