Multi-Item Measures for Consumer Insight Research Multi-Item Measures for Consumer Insight Research
This seventh volume in the series reviews 364 consumer-related measurement scales that were reported in top marketing journal articles published in 2010 and 2011. Each review provides the scale items as well as information regarding the scale's origin, previous users, and measurement quality
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Ft. Worth, TX
GCBII Productions, LLC
2015
|
Ausgabe: | 2nd ed |
Schriftenreihe: | Marketing Scales Handbooks Ser.
v.7 |
Schlagworte: | |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: