Social media branding for small business the 5-sources model : a manifesto for your branding revolution

Preface -- Power and validity -- Key questions -- 1. Why, what, and how? -- Community reboot -- First source: function, shared meaning and objective -- Second source: emotion and your brand loves me -- Third source: self-oriented actualization -- Fourth source: personal and social engagement -- Fift...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Davis, Robert 1967- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York, New York (222 East 46th Street, New York, NY 10017) Business Expert Press 2015
Ausgabe:First edition
Schriftenreihe:Digital and social media marketing and advertising collection
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1046
DE-1047
DE-92
DE-863
DE-862
DE-706
URL des Erstveröffentlichers
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Search Result 1

Social media branding for small business : the 5-sources model a manifesto for your branding revolution von Davis, Robert

Veröffentlicht 2015
DE-91
Volltext
Elektronisch E-Book