Quality services and experiences in hospitality and tourism
This book offers conceptual discourse, empirical evidence, application of existing and emerging theories, and implication of practical findings. It discusses the perspectives of both providers and recipients of quality services across a wide spectrum of hospitality and tourism sectors
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Bingley
Emerald Publishing
2018
|
Ausgabe: | First edition |
Schriftenreihe: | Bridging tourism theory and practice
volume 9 |
Online-Zugang: | DE-92 DE-863 DE-862 DE-824 DE-29 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-92DE-863
DE-862
DE-824
DE-29
URL des Erstveröffentlichers