Business-to-business marketing management strategies, cases, and solutions
Preface / Mark S. Glynn, Arch G. Woodside -- ch. 1. Introduction to business-to-business marketing management : strategies, cases, and solutions / Mark S. Glynn, Arch G. Woodside -- ch. 2. A note on knowledge development in marketing / Amjad Hajikhani, Peter LaPlaca -- ch. 3. The organizational buyi...
Gespeichert in:
Format: | Elektronisch E-Book |
---|---|
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Bingley, U.K.
Emerald
2012
|
Schriftenreihe: | Advances in business marketing and purchasing
v. 18 |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-92 DE-863 DE-862 DE-824 DE-29 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Search Result 1
Business-to-business marketing management strategies, cases and solutions
Veröffentlicht 2012
Volltext
Elektronisch
E-Book
Search Result 2
DE-703
Volltext
Business-to-business marketing management strategies, cases, and solutions
Veröffentlicht 2012
DE-898
DE-703
Volltext
Elektronisch
E-Book
Search Result 3
Volltext
Business-to-business marketing management strategies, cases, and solutions
Veröffentlicht 2012
Volltext
E-Book
Search Result 4
Business-to-business marketing management strategies, cases, and solutions
Veröffentlicht 2012
Volltext
Elektronisch
E-Book
Search Result 5