Teacher leadership for social change in bilingual and bicultural education

"Bilingual teachers must advocate for their students. Based on the experiences of Spanish-English bilingual teachers in Texas, this book aims to explore, define and understand bilingual teacher leadership. It examines what it means for bilingual teachers to become leaders, the kinds of support...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Palmer, Deborah K. 1969- (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Bristol Multilingual Matters [2018]
Schriftenreihe:Bilingual education & bilingualism 113
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de