Key Account Management Strategies to Leverage Information,Technology, and Relationships to Deliver Value to Large Customers

Now more than ever, companies are faced with a critical and challenging truth. Today's customer is demanding more attention, superior service, and the expertise of a dedicated sales team. Suppliers must make dif cult choices to determine how to allocate limited resources, including which custom...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Le Bon, Joel (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York Business Expert Press 2015
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de