Neuromarketing and big data analytics for strategic consumer engagement emerging research and opportunities
"This book discusses what is the neuromarketing, which are the currently state-of-the art both in terms of models and technology, and also to presenting the main technology issues in neuromarketing, discussing the role of the currently technology, the smart wearable devices, and the importance...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey, PA
IGI Global
[2018]
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-1050 DE-1049 DE-83 DE-898 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-1050DE-1049
DE-83
DE-898
URL des Erstveröffentlichers