Service innovation organizational responses to technological opportunities & market imperatives
In the most advanced service economies, services create up to three-quarters of the wealth and 85% of employment, and yet we know relatively little about managing innovation in this sector. The critical role of services, in the broadest sense, has long been recognized, but is still not well understo...
Gespeichert in:
Format: | Elektronisch E-Book |
---|---|
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
London
Imperial College Press
c2003
|
Schriftenreihe: | Series on technology management
v. 9 |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-92 URL des Erstveroeffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-92URL des Erstveroeffentlichers