Gaming for classroom-based learning digital role playing as a motivator of study
In order to effectively use games in the classroom, teachers and parents need to agree on games' positive functions toward students' learning, decide and select good educational games relevant to content and tasks in the classroom, and disseminate their acquired knowledge into the teaching...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | Baek, Youngkyun (HerausgeberIn) |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey ; New York
Information Science Reference
[2010]
|
Schriftenreihe: | Premier reference source
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-706 DE-1049 DE-898 DE-1050 DE-83 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Motivating learners in the classroom ideas and strategies
von: Reid, Gavin
Veröffentlicht: (2007) -
A guide to motivating learners
von: Sloane, Howard N., et al.
Veröffentlicht: (1974) -
To want to learn insights and provocations for engaged learning
von: Kytle, Jackson
Veröffentlicht: (2012) -
Motivation
von: Long, Rob
Veröffentlicht: (2005) -
(Se) motiver à apprendre
Veröffentlicht: (2006)