If you're in a dogfight, become a cat! strategies for long-term growth
Businesses often find themselves trapped in a competitive dogfight, scratching and clawing for market share with products consumers view as largely undifferentiated. Conventional wisdom suggests that dogfights are to be expected as marketplaces mature, giving rise to the notion that there are "...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
New York, NY ; Chichester, West Sussex
Columbia University Press
[2017]
|
Schriftenreihe: | Columbia Business School Publishing
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | FAB01 FAW01 FCO01 FHA01 FHI01 FHM01 FHR01 FKE01 FLA01 FNU01 FWS01 FWS02 UBG01 UBY01 UER01 UPA01 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
FAB01FAW01
FCO01
FHA01
FHI01
FHM01
FHR01
FKE01
FLA01
FNU01
FWS01
FWS02
UBG01
UBY01
UER01
UPA01
URL des Erstveröffentlichers