Handbook of research on promotional strategies and consumer influence in the service sector
"This reference source provides research on emerging methods for innovative service design and delivery, examining how growing customer expectations and global competition has influenced this industry by featuring quality factors, marketing tools, and the effects of consumer behavior"--
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey PA, USA
Business Science Reference, an imprint of IGI Global
[2016]
|
Schriftenreihe: | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-1050 DE-573 DE-1049 DE-91 DE-473 DE-706 DE-20 DE-898 DE-83 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-1050DE-573
DE-1049
DE-91
DE-473
DE-706
DE-20
DE-898
DE-83
URL des Erstveröffentlichers